Sajrum

Sajrum

Znajdź coś interesującego

Translate

piątek, 16 stycznia 2015

Coś słodkiego...

Były już warzywa i owoce, bo zdrowe :) Jednak warto umilić sobie życie nutką słodyczy, zwłaszcza jeśli jest ku temu wyjątkowa okazja. A taką są urodziny Naszych pociech! 

Z tej właśnie okazji powstał tort urodzinowy w wersji dla Adasia i Kini, czyli słodkich rozrabiaków, którzy próbowali nie tylko tortu, ale i truskawek, wisienek oraz bez, którymi tort był udekorowany.

Zabawy było co nie miara!

Zdjęcia wykonała Magdalena Tutkaj Fotografia za co słodko dziękujemy!

Wszystkie opaseczki, które ma na sobie Kinia, wykonała mama, czyli ja ㋡









 A już wkrótce inne słodkości. Oj będzie się działo, a to za sprawą tej oto twórczej Joli, która zgodziła się wykonać na specjalne zamówienie niezwykłe dodatki. Więcej Tu  

Zachęcam do polubienia Mojej stronki  i oczywiście gorąco do polubienia arcydzieł Joli o Tu

XOXO


8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) I zapraszam częściej po więcej :) Pozdrawiam ciepło Sajrum

      Usuń
  2. Super.śliczna modeleczka a model przystojniak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Oj tak, model przystojny i dobrze wychowany, jednym słowem dobra partia :D

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia ale czego innego oczekiwać od takich modeli :-). Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ślicznie :) Pozdrawiamy ciepło, a u Ciebie jest bardzo klimatycznie, już zajrzałam i zostanę na dłużej :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło ☺