Sajrum

Sajrum

Znajdź coś interesującego

Translate

czwartek, 7 stycznia 2016

Nowy rok i nowe nadzieje

Poprzedni rok obfitował w wiele wyzwań a ich realizacja dawała mi dużo radości. Ale to ten rok może się okazać przełomowy, czeka mnie bowiem obrona pracy doktorskiej i poważne zainwestowanie w rozwój. Wam życzę by na Waszej drodze stawały same cuda do fotografowania. Byście wciąż odkrywali nowe i z niewyczerpaną inspiracją osiągali coraz większe sukcesy.

Pragnę Wam przedstawić krótki przegląd tego,co ostatnio sprawiało mi największą radość.

Fot. Barbara Podraza

Fot.Dorota&Artur Beautiful Moments Photography
Fot. Ewelina Sołowiej

Fot. Och Studio

Fot. Mała Granda


Bardzo Wam dziękuję za wszystkie słowa wsparcia, trzymanie kciuków i przede wszystkim za to, że jesteście!

Wasza Sajrum

2 komentarze:

  1. To my dziękujęmy! Twórz dalej tak piękne dzieła Kochana. p.s. Muzyka na stronie-cudo! Pasuje do całości i wspaniale ją uzupełnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tworzyć będę :) Bo jestem od Was i Waszych cudnych kadrów uzależniona :) A muzyka to oczywiście zasługa mojego meżusia, który nie tylko znosi mieszkanie z moimi robótkami ale nawet specjalnie dla sajrum coś stworzył :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło ☺