Sajrum

Sajrum

Znajdź coś interesującego

Translate

niedziela, 3 kwietnia 2016

Bycie mamą...

Kiedy byłam mała moja mama często w trudnych sytuacjach powtarzała mi słowa: "jak będziesz miała swoje dziecko to zobaczysz". Wtedy powtarzane jak mantra słowa nie robiły na mnie wrażenia a raczej przeciwnie nudziły mnie i powodowały ciekawość oraz wciąż powracające pytanie wewnętrzne w stylu: "co też takiego trudnego jest w byciu mamą". Dziś po wielu latach znam odpowiedź na to pytanie :) Te z Was czytających ten wpis które są mamami pewnie uśmiechną się porozumiewawczo wiedząc co dokładnie mam na myśli pisząc te słowa.
Tak to już jest, że trzeba doświadczyć i przeżyć te niedające się łatwo opisać emocje, których początek sięga chwili gdy po raz pierwszy trzymając mały dar od losu chcemy jednocześnie płakać i śmiać się ze szczęścia. 
Dziś mama pewnie byłaby ze mnie dumna, choć nie może mi już tego powiedzieć. Tak jak ja jestem dumna każdego dnia z mojej małej córeczki, która żyje każdą chwilą tak jakby to była najważniejsza chwila jej życia.
Ta obopólna międzypokoleniowa nauka przynosi same korzyści, dlatego tak ważne jest, by nie lekceważyć siebie nawzajem i choć to trudne w natłoku codziennych zajęć zawsze warto przyjąć perspektywę dziecka i dać się zachwycić małym wielkim szczęściem.

Fot. Karolina Bator

Fot. Asia Muszyńska

Fot. Michalina Andrzejewska

Fot.Asia Muszyńska

Fot.Asia Muszyńska

Fot.Kasia Tęcza


Zdjęcia, które oglądacie są autorstwa wyjątkowych kochających mam, które posiadają niezwykłą pasję i to dzięki nim udało się zamknąć na zawsze te magiczne wspomnienia w kadry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło ☺