Sajrum

Sajrum

Znajdź coś interesującego

Translate

niedziela, 8 listopada 2015

Szczęśliwy czas...

Za oknem jesień, pora, która skłania do przemyśleń nad sensem tego co wydarzyło się w tym roku.  Dla mnie to był rok przełomowych zmian, czas odrzucenia tego, co nie było warte zachodu ale również czas na dokończenie tego, co należy doprowadzić do końca. Szyję ostatnio bardzo mało, zdecydowanie mi tego brakuje ale wracam wspomnieniami do cudownych sesji, które stały się pośrednio również moim udziałem. A jest co wspominać i czym zachwycać. 
Sami zobaczcie...



Fot. Dominika Sowa


Fot. Dominika Sowa


Fot. Dominika Sowa


Fot. Eve Solo

Fot. Eve Solo

Fot. Eve Solo


Fot. Eve Solo


Fot. Małgorzata Kilarecka
Fot. Iwona Pajewska

Fot. Sprężyna

Fot. Sprężyna



Fot. Jowita Borowska-Zając



Fot. Photosense

Gorąco Was zachęcam do polubienia i śledzenia stron tych wspaniałych fotografek, dzięki którym wspomnienia stają się wieczne.

Trzymajcie za mnie kciuki a już wkrótce wrócę do Was z nowymi pomysłami.

Ściskam mocno.

Wasza Sajrum

3 komentarze:

  1. Wspaniała osoba i cudotwórczyni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Właściwie to samo mogę powiedzieć o Pani :) Zresztą wszystkie tu przedstawione autorki tych ujęć to cudotwórczynie, a i to za mały komplement. Ja jestem jedynie rękodzielnikiem. Nie mniej dziękuję, mocno ściskam i życzę samych sukcesów, bo poprzeczkę z tego co widzę podnosi sobie Pani coraz wyżej :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Zostaw po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło ☺